Livrare la domiciliu si retururi

DEPASCANI (depascani.ro) va pune la dispozitie urmatoarele metode de livrare:

  • Fancourier (in aria de acoperire a curierului, fara kilometri suplimentari), Livrare in 1-5 zile* lucratoare. Grila de calcul in functie de valoarea comenzii: 50   RON - 300 RON: 19 RON 300 RON - sau peste: 0 RON
  • Prioripost (curierat rapid de la Posta Romana) - in afara zonelor acoperite de Fancourier fara kilometri suplimentari, Livrare in 1-5 zile* lucratoare. Grila de calcul in functie de valoarea comenzii: 50   RON - 300 RON: 19 RON 300 RON - sau peste: 0 RON

 

*Pentru comenzile care necesita lucru la atelier (aplicare rejansa, tiv) si pentru comenzile mai mari de 20 m timpul de livrare este cuprins intre 1 si 30 zile lucratoare.

 

Pentru comenzi cu livrare in afara tarii va rugam sa ne contactati telefonic la 0744.807.566 sau la adresa de e-mail contact@depascani.ro

* Cum aflu daca loclitatea mea se afla in aria de acoperire a curierului?

Raspunsul este foarte simplu si poate fi aflat in cateva secunde urmand cativa pasi simpli:

  1.  Accesam siteul Fancourier, sectiunea "estimeaza cost livrare": https://www.fancourier.ro/estimare-cost/
  2.  Alegem judetul in care locuim (De exemplu “Alba”)
  3.  Alegem localitatea in care locuim
  4.  Daca langa localitate, in paranteza apare cifra 0, inseamna ca localitatea nu are costuri suplimentare de livrare, prin urmare cand plasati comanda bifati ca si metoda de livrare “Fancourier”
  5.  Daca langa localitate in paranteza apare alt numar, diferit de 0, inseamna ca trebuie sa bifati optiunea de livrare “Prioripost” pentru a beneficia de livrarea noastra cu cost standard de 19lei pentru comenzile cu valoare mai mica de 300 lei sau Gratuit pentru comenzile cu valoare mai mare de 300 lei.
  6.  Exemplu pentru judetul ALBA: pentru localitatile: Abrud, Abrud- Sat, Achimetesti si Acmariu livrarea se face prin Prioripost deoarece in paranteza apare un numar diferit de 0; pentru localitatile Aiud si Aiudul de Sus livrarea se face prin Fancourier deoarece in paranteza, langa denumirea localitatii apare cifra 0.


 

* Dreptul la retur pentru produsele cumparate online este asigurat clientului prin OUG 34/2014. Acesta este de 14 zile de la primirea produselor si se aplica tuturor produselor achizitionate online , inclusiv de pe site-ul www.depascani.ro, mai putin produselor personalizate.

http://www.anpc.gov.ro/anpcftp/legislatie/oug_34_140616.pdf

ARTICOLUL 9

Dreptul de retragere

(1) Cu excepţia cazurilor prevăzute la art. 16, consumatorul beneficiază de o perioadă de 14 zile pentru a se retrage dintr-un contract la distanţă sau dintr-un contract în afara spaţiilor comerciale, fără a fi nevoit să justifice decizia de retragere şi fără a suporta alte costuri decât cele prevăzute la art. 13 alin. (3) şi la art. 14. (2) Fără a aduce atingere art. 10, perioada de retragere menţionată la alin. (1) expiră în termen de 14 zile de la: a) data încheierii contractului, în cazul contractelor de prestări de servicii; b) ziua în care consumatorul sau o parte terţă, alta decât transportatorul şi care este indicată de consumator, intră în posesia fizică a produselor, în cazul contractelor de vânzare, sau: (i) în cazul în care consumatorul comandă printr-o singură comandă produse multiple care vor fi livrate separat, ziua în care consumatorul sau o parte terţă, alta decât transportatorul şi care este indicată de consumator, intră în posesia fizică a ultimului produs; (ii) în cazul livrării unui produs care constă din mai multe loturi sau piese, ziua în care consumatorul sau o parte terţă, alta decât transportatorul şi care este indicată de consumator, intră în posesia fizică a ultimului produs sau a ultimei piese; (iii) în cazul contractelor pentru livrarea periodică de produse pe o perioadă de timp determinată, ziua în care consumatorul sau o parte terţă, alta decât transportatorul şi care este indicată de consumator, intră în posesia fizică a primului produs; c) în cazul contractelor pentru furnizarea de apă, gaze naturale, energie electrică, atunci când acestea nu prevăd vânzarea într-un volum limitat sau cantitate stabilită, de energie termică sau de conţinuturi digitale care nu sunt livrate pe un suport material, data încheierii contractului. (3) Părţile contractante îşi îndeplinesc obligaţiile contractuale pe parcursul perioadei de retragere conform prevederilor prezentei ordonanţe de urgenţă.

ARTICOLUL 16

Exceptări de la dreptul de retragere

Sunt exceptate de la dreptul de retragere prevăzut la art. 9-15 în ceea ce priveşte contractele la distanţă şi contractele în afara spaţiilor comerciale următoarele: a) contractele de prestări de servicii, după prestarea completă a serviciilor, dacă executarea a început cu acordul prealabil expres al consumatorului şi după ce acesta a confirmat că a luat cunoştinţă de faptul că îşi va pierde dreptul la retragere după executarea completă a contractului de către profesionist; b) furnizarea de produse sau servicii al căror preţ depinde de fluctuaţiile de pe piaţa financiară pe care profesionistul nu le poate controla şi care pot avea loc pe parcursul perioadei de retragere; c) furnizarea de produse confecţionate după specificaţiile prezentate de consumator sau personalizate în mod clar; d) furnizarea de produse care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid; e) furnizarea de produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecţie a sănătăţii sau din motive de igienă şi care au fost desigilate de consumator; f) furnizarea de produse care sunt, după livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente; g) furnizarea de băuturi alcoolice al căror preţ a fost convenit în momentul încheierii contractului de vânzare, a căror livrare nu poate fi efectuată înainte de 30 de zile şi a căror valoare reală depinde de fluctuaţiile de pe piaţă pe care profesionistul nu le poate controla; h) contractele în cazul cărora consumatorul a solicitat în mod special profesionistului să se deplaseze la domiciliul său pentru a efectua lucrări urgente de reparaţie sau de întreţinere. Dacă, cu ocazia unei astfel de vizite, profesionistul prestează alte servicii în afara celor solicitate în mod expres de consumator sau furnizează alte produse decât piesele de schimb indispensabile pentru executarea lucrărilor de întreţinere sau de reparaţie, dreptul de retragere se aplică respectivelor servicii sau produse suplimentare; i) furnizarea de înregistrări audio sau video sigilate sau de programe informatice sigilate care au fost desigilate după livrare; j) furnizarea de ziare, periodice şi reviste, cu excepţia contractelor de abonament pentru furnizarea de astfel de publicaţii; k) contractele încheiate în cadrul unei licitaţii; l) prestarea de servicii de cazare, pentru alt scop decât cel rezidenţial, transport de mărfuri, închiriere de maşini, catering sau serviciile privind activităţile de agrement, în cazul în care contractul prevede o dată sau o perioadă de executare specifică; m) furnizarea de conţinut digital care nu este livrat pe un suport material, dacă prestarea a început cu acordul prealabil expres al consumatorului şi după ce acesta a confirmat că a luat cunoştinţă de faptul că îşi va pierde dreptul la retragere.


Pentru a returna un produs va rugam sa ne trimiteti un e-mail la adresa office@depascani.ro, cu detaliile comenzii si produselor pe care doriti sa le returnati. E-mailul trebuie sa cuprinda:

1. Nume cumparator

2. Numar factura

3. Produsele pentru care se doreste returnarea

4. Detalii cont bancar ( nr cont, banca etc)


Returnarea de produse este valabila numai pentru persoane fizice. In cazul in care Clientul/Cumparatorul solicita returnarea unui produs in cadrul termenului legal de retragere din contract, trebuie sa returneze si eventualele cadouri care au insotit produsul respectiv. In cazul in care Comanda este achitata, Vanzatorul va rambursa suma in maxim 14 (paisprezece) zile de la data informarii Vanzatorului de catre Cumparator asupra deciziei sale de retragere din Contract si dupa receptionarea produselor restituite. Suma va fi returnata prin virament bancar, in contul furnizat de client. 

* Costul returnarii produselor este achitat in intregime de cumparator, in cazul in care returnarea se face din optiunea clientului. Costul returnarii produselor se face in intregime de catre vanzator in cazul in care returnarea se face din cauza unui eventual viciu al produsului.

* Pentru alte detalii privind returnarea produselor va rugam sa ne contactati telefonic la 0744.807.566 sau prin e-mail la office@depascani.ro